Automate your Marketing
with Womplify




 
Fotografi IndahPandang (PG0218913-P)
sweet Yana
By: shah othman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 30-Jun-2010 01:00 Email | Share | | Bookmark
Outdoor Pre/Post-wedding special 2010

Kembali atas permintaan ramai...



Bagi anda yang ingin membuat tempahan bolehlah hubungi terus pihak kami di talian 019-4633007.

Shah
CEO
Fotografi IndahPandang
www.indahpandang.com


Thursday, 27-May-2010 04:12 Email | Share | | Bookmark
Keris dan Perfume...

Bila berbicara soal cinta, kehidupan, tanggungjawab dan kasih sayang, besar banyak yang perlu diolah dan didalami. Kadang-kadang membuatkan kita hilang akal atau boleh meruntun jiwa. Persoalan demi persoalan, jawapan yang kadang-kadang tidak memuaskan.

Itulah kehidupan yang penuh cinta, kasih sayang, drama, tanggungjawab dan beberapa perkara yang perlukan penelitian.



Shah
CEO
Fotografi IndahPandang
019-4633007


Saturday, 22-May-2010 18:46 Email | Share | | Bookmark
Syawaliza & Anzar, Kompleks Tabung Haji, Bayan Lepas





Shah
CEO
Fotografi IndahPandang
019-4633007


Sunday, 2-May-2010 08:01 Email | Share | | Bookmark
Yussariza & Azmi, Balik Pulau, Pulau Pinang







Cantiknya seorang wanita itu, sebagai gadis
bukan kerana merah kilau lipstik
pada bibir mekar senyum kosmetik



Cantik seorang wanita itu, sebagai remaja
tidak pada kulitnya mulus menggebu terdedah

Cantik seorang wanita itu, sebagai Hawa
tidak kerana bijak meruntuh iman kaum Adam





Cantik seorang wanita itu, sebagai anak
tidak menjerat diri pada kedurhakaan.

Cantik seorang wanita itu, sebagai isteri
merempuh badai di sisi suami





Cantik seorang wanita itu, sebagai menantu
menjauhi persekongkolan ipar lamai

Cantik seorang wanitaitu, sebagai ibu
membuai anak, kala suami menjalin mimpi

Cantik seorang wanita itu, sebagai mentua
telus hati mengagih kasih setara pada semua



Cantik seorang wanita itu, sebagai nenek
menjaring teladan para anbia buat cucu-cicit

Cantik seorang wanita itu, sebagai warganegara
peka membela nasib dan maruah negara



Cantik seorang wanita itu, sebagai warga tua
menghitung hari dengan selembar mashaf







Cantik seorang wanita itu, sebagai intelektualis
menyala obor mewangi setanggi profesionalis

Cantik seorang wanita itu, sebagai akidah solehah
mengandam rindu kekasih pasrah di atas sejadah



Foto oleh Shah
www.indahpandang.com
019-4633007

Puisi 'Cantiknya Wanita' oleh Ehoza http://www.ehoza.com/v4/forum/love-cinta/13926-puisi-cantiknya-wanita.html


Sunday, 4-Apr-2010 18:55 Email | Share | | Bookmark
Ija & Hizer (akad nikah)

 


Kali ni entry khas untuk kak iparku dan suaminya... Haa... Jangan terkejut. Ini bukan entry untuk pasangan yang dah lama kawen, ini untuk kak ipar yang baru je kawen.

Sebab apa dia lambat kawen? Sebab tamatkan pengajian dulu kat UiTM Shah Alam.


Tengoklah betapa gumbiranya kak ipar saya dan suaminya tu... Hehehe... Baru jadi pengantin la katakan... Hehehe... Mestilah senyum sampai telinga... Belum merasa pahit-getir hidup sebagai suami isteri lagi nih...




Uish... 18 sx nih... Tak sabar ke Hizer oi?!!! Hehehe...

Umat Islam disuruh berpuasa kalau tak mampu berkahwin, apabila tak mampu gak berpuasa, maka kahwin jer ler... usaha ler sikit kumpul duit tu... Sesajer jer nulis nih... Takdak kaitan pun ngan pengantin dua orang nih...





Ok, cukup untuk entry kali nih. Gambar persandingan depa saya akan upload kemudian. Sabaq suma noo... Huhuhu...

Shah,
Pengurus & Jurufoto
www.indahpandang.com
019-4633007


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net